Малко вицове за добро настроение

Иванчо и Марийка


- Изгубих всичките си колеги.
 - Измряха ли?
 - Не, забогатяха.   

************************

Влиза един каубой в бара, поръчва си уиски и още не отпил чува вик:
 - Внимавай, ще ти вземе коня!
Излиза и изпозастрелва всичко шаващо пред бара, дето не е кон. Влиза обратно, изпива си питието на екс и а-ха да каже второ пак същия глас:
- Казах ти, ще ти вземе коня!
Взима втория пистолет, втурва се към вратата, а зад гърба му бармана:
 - Ало, шахматистите в сепарето, я по-тихо че тоя ще избие целия град! 

*************************

Съдия пита свидетелка:
    - На колко години сте?
    - Ами наскоро наближих тридесетте! – кокетливо отговаря свидетелката.
    - И какво ви задържа толкова по пътя? – сухо пита съдията.

*************************

Рано една есенна сутрин иконома на Милорд влиза паникьосан в стаята му по долно бельо и вика:
-Милорд, наводнение...
Милорд го прекъсва:
-Джон, колко пъти съм ти казвал да не влизаш при мен в неопрятен вид. Ако обичаш напусни, приведи се в изрядна форма и тогава заповядай да ме информираш!
Джон напуска стаята и след известно време се втурва отново в стаята викайки:
-Милорд, реката преля...
-Джон, колко пъти съм ти казвал да не влизаш при мен без да си почукал и без да си получил разрешение. Напусни и изпълни всичко както трябва!
Джон излиза, чука на вратата. Милорд дава разрешението си. Джон влизайки замахва с ръка за покана като, че кани някой да влезе и казва:
-Милорд, моля приемете Темза!

*************************

- Какво ще се получи, ако кръстосаме змия и таралеж? - Един метър бодлива тел.

*************************

Иванчо:
- Марийке, имам нещо, което колкото повече го бараш, толкова по-голямо става!
Марийка:
 Знам Иванчо. И аз имам бримка на чорапа.